Wybacz!

KONIEC.
Umarło śmiercią naturalną. Nic już się nie pojawi. To nieodwołalne.
Dziękuję za pułap 100 000 wejść. Zdaję sobie sprawę, że miałabym 2 razy więcej, gdybym pisała... Ale już nie umiem. Jedynie dla pieniędzy.
Pozdrawiam.

Polecany post

One - Shot - Poszukując wartości.

Tytuł: „Poszukując wartości” Paring: SasuNaru Kategoria: Shoūnen ~ ai Gatunek: Dramat (tak świątecznie, wiem xD) Ostrzeżeni...

czwartek, 19 września 2013

Moja nominacja do Liebster Blog Award !


Witajcie, moi Mili ;)

Po raz pierwszy zostałam nominowana do konkursu „Liebster Blog Award" i lekko powiedziawszy, jestem zaskoczona, ale i szczęśliwa. Niemal zasnąć nie mogłam.

Chciałabym podziękować dwóm dziewczynom, stanowiącym świetny zespół, które mnie nominowały:
megu-nyan i Tsuuki (t-m-naruto.blogspot.com).

Jestem tym bardziej wdzięczna, gdyż nominacja do LBA jest otrzymywana od innych bloggerów w dowód uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Pozwala ona mniej znanym blogom, o mniejszej statystyce odwiedzin i popularności, na  rozpowszechnienie się i zdobycie większej liczby Czytelników. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań postawionych nam przez osobę nominującą, a następnie nominować swoją jedenastkę blogów i zadać 11 pytań, bądź zadań.

UWAGA! Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował!


Zadane mi przez dziewczyny pytania i moje odpowiedzi:

I)     Jakie są twoje ulubione anime i mangi?

No cóż, jak dotąd tylko „Naruto” mnie wciągnęło ;). Do tego stopnia, że maniakalnie pochłaniam wszystko, co z tym związane ;p . Gdybyście chcieli wiedzieć, dlaczego, odpowiem: pomijając, że zarówno manga jak i anime są przeznaczone dla chłopców i to w wieku, powiedzmy, niedojrzałym, to sama fabuła jest wyjątkowa. Przyjaźń ponad wszystko. Podobają mi się także kreacje Naruto jako rozwrzeczanego głupka, który jednak zdaje sobie sprawę, jakie wartości są ważne i z całych sił je chroni, oraz Sasuke, jako ofiary przeklętego klanu. Jako Mściciel jest zimny i apodyktyczny, prawdziwy zabójca, jest też kontrastem dla Naruto, a ich wzajemna rywalizacja nadaje mandze jeszcze więcej zalet ;p

II)  Jakie masz zainteresowania?

Oo.. Kiedyś o wiele łatwiej byłoby mi odpowiedzieć. Przede wszystkim muzyką, bez której żyć nie umiem ;). I pisanie, nie tylko opowiadań na podstawie czegoś…  Co jeszcze.. no na pewno „Naruto” i yaoi. Ostatnio interesuję się wszystkim, co pomoże mi w pisaniu dla Was. Do listy mogę także dodać książki /muszą mieć to „coś”/ i zwierzęta domowe ;)

III)          Twoja ulubiona postać?

Hmm. Bałam się tego pytania, bo waham się. Ale myślę, że mimo wszystko Naruto Uzumaki. I jeszcze Kakashi Hatake. Ale jeśli by miała wybrać jedną, to oczywiście, że Naruś ;> .

IV)           Twoja najbardziej znienawidzona postać?

Z pewnością… Kabuto Yakushi ! ;/

V)   Jakie są Twoje sposoby na brak weny?

To pytanie mam rozumieć, ma pomóc innym? ;p . Mam kilka sposobów: oglądam anime, zaglądam do mangi, słucham muzyki (np. Verby – goście mają czasem niezły pomysł na piosenkę. Zwykle starczy jedna scena przez nich opisana, a ja już mam głowie zarys sytuacji czy całego opowiadania ;d) czy czytam opowiadania innych osób. Nie to, żebym miała na koncie jakiś plagiat, ale bywa tak, że podoba mi się kreacja osoby w danym opku i jakoś inspiruje mnie do zgoła odmiennej historii. Innymi słowy, czytając czyjeś prace, nagle wpadam na pomysł, w ogóle nie podobny do żadnego wcześniej ;) .


VI)           Jakie polepiłabyś książki?

1.       Suzanne Collins – „Igrzyska śmierci”- trylogia (nie mogłam się oderwać)
2.      Harper Lee – „Zabić drozda”
3.      Matthew Skelton – „Endymion Spring”
4.      Z dawnej epoki – Charlotte Bronte  - „Dziwne losy Jane Eyre”
5.      Kai Hermann i Horst Rieck - CHRISTIANE F (FELSCHERINOW CHRISTIANE VERA) MY, DZIECI Z DWORCA ZOO

VII)       Czy to pierwszy raz, kiedy publikujesz coś w Internecie?

Nie ;p . Kiedyś (jakieś 5-6 lat temu) miałam bloga yaoi, głównie KakaIru <kaszalot-delfin>. To był okres, kiedy publikowała jeszcze Lampira.

VIII)     Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyczny?

Słucham wielu rodzajów, ale myślę, że na pierwszym miejscu jest Hip-Hop, potem Rock ;p

IX)          Twoje ulubione danie?

Pomijając, że chętnie wczochnęłabym misę ramen, to ubóstwiam spaghetti i zupę pomidorową z ryżem ;p. (Paradoks – nienawidzę pomidorów ;)).

X)  Twój ulubiony mangaka?

Oczywiście nie kto inny, jak Masashi Kishimoto. ! Naprawdę podziwiam tego człowieka.

XI)          Czemu zaczęłaś prowadzić bloga?

Hmm.. Z powodów, które podałam wcześniej. Przede wszystkim param się „Naruto” i uważam, że w idealnym (czyt. nierealnym) świecie, gdzie każdy byłby tolerancyjny, Sasuke i Naruto, Kakashi i Iruka i kilka innych par byłoby ze sobą ;) . Chciałam także podzielić się swoimi emocjami i przemyśleniami, a także dowiedzieć się, jak ludzie reagują na moją „sztukę” i czy nadaję się do pisania.

NOMINUJĘ:

1.       www.sasunaru-nigdy-nie-wiadomo.blogspot.com by Kaja Jelonek
3.      www.naruto-school-stories.blog.pl by Mikorie
4.      www.sasunaru-irdine.blogspot.com by Irdine
7.      www.sasukexnaruto-yaoi.blogspot.com by Donia;p
8.     www.sasukexnaruto-opowiadania.blogspot.com by Selene Wicca
9.      www.naruto-one-shoty.blogspot.com by mechalice

MOJE PYTANIA:

1.      Którą z postaci „Naruto”, bądź innej mangi/anime, chciałabyś/chciałbyś urzeczywistnić i dlaczego?

2.     Co Cię skłoniło do prowadzenia takiego, a nie innego bloga?

3.     Co robisz, by zabić nudę?

4.     Co cenisz, na co zwracasz uwagę, wybierając blogi, które czytasz?

5.     Jakie wartości stawiasz na pierwszym miejscu w swoim życiu?

6.     Radosny i zawsze uśmiechnięty Naruto, czy mroczny i władczy Sasuke? Kogo byś wybrał/wybrała na towarzysza życia/przyjaciela i dlaczego?

7.      Co możesz ciekawego o sobie powiedzieć? ;)

8.     Jakie książki mógłbyś /mogłabyś polecić?

9.     Jaki jest Twój ulubiony utwór muzyczny? (lub który nazwałbyś/nazwałabyś utworem Wszechczasów?) ♪♪

10.  Czym, według Ciebie, różni się manga od komiksu?

11.   Jakiej cechy najbardziej nienawidzisz w ludziach?


Jeszcze raz dziękuję megu-nyan i Tsuuki ;) . Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. O.o wchodzę na twojego bloga a tu taka niespodzianka :D
    Bardzo dziękuję za nominację Kochana :*
    Zaskoczyłaś mnie :D i widzę, że mamy podobny gust książkowy ^^ Cieszę się, że czytałaś Endymiona bo to jedna z moich ulubionych książek :**
    Dobra koniec tego smęcenia
    Twoja Emi

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no ^^ Cieszę się, że mogłam dowiedziec sie o Tobie czegoś więcej ;D Jestem niezmiernie szczęśliwa, że takż enie lubisz Kabuto ^^ To taka żmija D;

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, bardzo mi miło, aczkolwiek z braku czasu (i poniekąd z braku blogów do nominowania, bo ostatnio dość rzadko czytam ;x) niestety nie wezmę udziału w zabawie.

    Pozdrawiam serdecznie!
    mechalice

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie Arigato<333
    Jeśli chciałabyś przeczytac odpowiedzi zostały opublikowane na nominowanym blogu w zakładce "nominacje". :)
    Jeszcze raz przeogromnie ci dziekuję. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, witaj,
    wiem, wiem... trochę w złym miejscu, ale nie wiem czy w starszych postach dostrzeżesz nowego czytelnika... no cóż dopiero co zawitałam, i obecnie jestem tylko po przeczytaniu „Byłeś dla mnie...” (resztę nadrobię w najbliższym czasie), tekst bradzo mi sie podobał, bardzo mi się zrobiło smutno z powodu Kakashiego i Iruki, w pewnym momencie myślałam, że Naruto zrobi to samo co Kakashi, ale jak widać im się chociaż ułożyło.... Do zobaczenia niebawem....
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń